atterhagen.com

En blogg om mig, mitt liv och min träning

Jag kan bli Pilot!

Kategori: Allmänt

Jaha...jag kan visst bli Pilot nu, men inte stridspilot!
 
Iaf om man kollar min synskärpa nu, 3v efter operationen! 
Jag klarade syntestet för körkort, yrkestrafik och tom. Pilot!  Men inte stridspilot,  eftersom dom inte godkänner någon korrigering :)
 
Jag har bättre syn nu efter min FS-LASIK behandling än vad jag hade med mina linser innan operationen!
Ögonen känns väldigt bra och dom är inte torra eller skaver.  Helt kanon! 
 
Jag har fortfarande lite problem med strålkastarna på bilar när jag kör på kvällarna.  Det blir "glorior" runt dem. Detta är något som kommer att försvinna sa min optiker på Memira Globen
 
Det positiva är att jag inte är ljuskänslig som hag trodde jag skulle vara :)
 
Ja är så nöjd med min operation och hade jag vetat att det blev såhär bra hade jag gjort det betydligt mycket tidigare! 
 
Så nu slipper jag glasögon och linser!!
 
 
 
 
 
 
Jag valde att donera min glasögon till välgörenhet, där dom inte har råd med glasögon!
 
Så himla skönt att slippa tänka på linser/linsvätska och brillor
 
 
Tusen tack till Angelica på Memira för all hjälp!
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-07-04 | 13:46:25

    Ja ha ha satan så liten hon va :-)

Kommentera inlägget här: