atterhagen.com

En blogg om mig, mitt liv och min träning

Kladdigt!

Kategori: Allmänt

Idag var jag och Cajsa på Rosvalla och tittade när Baltic Beasts krossade Norrköping Panthers med 48-3!
 
 
 
Efter det hann vi med ett snabbt axelpass på Elixir fitness! 
Sedan bar det iväg till Oxelösund och skärgårdsvåfflan! 
Jag var antagen till deras ätartävling. 
6st jätte stora belgiska våfflor med sylt och grädde skulle ätas upp snabbast....vinnaren äter gratis våffla under hela Juli :)
 
 
Det var massor med folk och framförallt barn som hade kommit för att titta på Beast när han glufsade i sig våfflorna :)
 
Jag lyckades faktiskt vinna...så nu får äta gratis hela Juli!! :) :)
 
En roligVar kommentar från en av kidsen var:
 
-jag visst att han skulle vinna!!! Han bara äter å äter!!!
 
FÖR ATT SE FILMKLIPP Å MASSOR MED GRÄDDE & SKÄGG.
KOLLA MIN INSTAGRAM
@atterhagen
 
Kommentera inlägget här: