atterhagen.com

En blogg om mig, mitt liv och min träning

Finalen, Gladiatorerna

Kategori: Allmänt

Äntligen var det dax för att Beast skulle få visa vem som är kung på plattan ;)
 
Plattan är sjukt vinglig och det är väldigt svårt att röra sig på den utan att riskera att halka ut. Så därför kändes det bra att få avsluta mina matcher så fort som jag gjorde :)
 
Totalt 19sekunder på 3 matcher ;)
 
Hela äventyret med gladiatorerna har verkligen varit en dröm som gått i uppfyllelse!
Alla gladiatorerna, som är så underbara,  alla människor bakom kameran och i kulisserna. allt har varit helt perfekt!
 
Nu hoppas vi på ytterligare en säsong till och att jag får vara med då :)
 
Bombar på med lite bilder:
 
 
 
 
 
På inspelningarna är det fullt drag och man vet aldrig vad som kan hända!
 
Kolla länken och se vad vår härliga domare
ULF RÅDBJER gör i pausen :)
 
http://youtu.be/7K-XDjIGUII
Kommentera inlägget här: