atterhagen.com

En blogg om mig, mitt liv och min träning

blind!

Kategori: Allmänt

Idag har jag en tid hos memira ögonlaser klinik i globen!
Dax att kolla upp om det går att fixa min närsynthet! Jag ser ju väldigt dåligt utan mina linser. Så jag hoppas att det går att fixa till!

Gjorde en undersökning för drygt 10år sedan och med den tekniken skulle jag ha fått en "gloria" runt varje ljuskälla, speciellt vid bilkörning i mörker. Då valde jag att inte operera eftersom jag jobbade som ambulans sjukvårdare och körde mycket bil på kvällar och nätter.

hoppas jag kan slippa mina linser i sommar! Glasögonen vred jag sönder med flit för ca 12år sedan :)

Imorgon är det dax för gladiatorerna igen...frågan är, kommer beast göra entré igen i det här programmet eller inte :)
 
 
Kommentera inlägget här: