atterhagen.com

En blogg om mig, mitt liv och min träning

Body Magazine

Kategori: Allmänt

Idag gick ännu en dröm i uppfyllelse! 
 
Sedan jag började träna och gå lite på gym har jag alltid bläddrat i och läst Body Magazine (hette tidigare BK magazine)
 
Förra veckan skrev mr body himself, Alex Danielsson till mig på Facebook och sa att dom gärna ville göra ett reportage med mig i tidningen. 
 
Reportaget heter "Elitens 5 special övningar"
Fick fundera ett bra tag innan jag kom på att jag faktiskt kör lite special i allt jag gör :)
 
Ska bli spännande att läsa reportaget när tidningen släpps
 
Så missa inte Beasts 5 specialare i Body.
Återkommer när jag vet när det släpps!
 
 
 
 
 
 
Fram tills dess kan ni läsa om mig i Nyköpings tidningen Succé. 
 
www.succewebben.se
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: