atterhagen.com

En blogg om mig, mitt liv och min träning

Skolbesök

Kategori: Allmänt

Igår var jag Inbjuden till Släbroskolan. lärarna ville överraska sina elever med ett besök från BEAST. Ungarna trodde dem skulle se på film. Istället fick dom se filmklipp på beast och när det var slut sà bankade Jag på dörren och gick in!

Barnens miner var helt underbara! dom satt bara och gapade ! ett riktigt kodac-moment.

Alla barnen hade massor med frågor som besvarades och dom utmanade mig i att brottas, göra armhävningar "hur många barn kan du bära" vrida sönder karbinhakar visa magrutor och brottas mot deras lärare viktor :)

sedan skulle alla fotas tillsammans med mig och vi gjorde även en video :)

Det var underbart att kunna göra barnen så lyckliga!


gilla, dela och följ gärna "Gladiatorn Beast" på Facebook.


Jag finns även på instagram: @atterhagen


KOMMENTARER:

  • chrille säger:
    2014-05-08 | 11:18:47

    Du är en grym förebild för ungarna. Hoppas vi kan ses snart på Elixir :-)

  • Björn säger:
    2014-05-08 | 20:40:40

    Grymt! Har en son som kommer leva länge på mötet med "Beast"

Kommentera inlägget här: